סדר , אירגון ושיטות עבודה

נעזור לכם ליצור ולהקנות שיטות עבודה לצורך יעול וסטנדרטיזציה של תהליכים.

נציע לכם פתרונות תיוק פיזי וממוחשב המותאמים לעסק ולתחום העיסוק שלכם.

בנוסף אנחנו מציעים את חבילת אני בסדר הכוללת

הדיגיטלי, תוכנות ואפליקציות שיקלו על ההתנהלות היומיומית ועוד. למידע נוסף 

חדש! - חבילת אני בסדר

החבילה כוללת 4 מפגשי הדרכה אישית און ליין להכרות ויעול המשרד הדיגיטלי שלכם

*ניתן ורצוי להתאים את תוכן המפגש לרמת הידע הבסיסית האישית שלכם.

מפגש ראשון - בחינת המצב הקיים, אבחון הבעיות והצרכים במשרד לצורך יעול

שיטת העבודה הקיימת

מפגש שני- הכרות עם סביבת מערכת המייל: Gmail / Office 365

מפגש שלישי -הכרות עם פתרונות אחסון וגיבוי לעסק

מפגש רביעי - פרסום ושיווק בסיסי בגוגל ופייסבוק

סדר ואירגון

  • אירגון נוח של תיקיות המחשב, השרת והארד דיסק לצורך התמצאות יעילה

  • פרויקט סידור וארגון של מסמכים פיזים לפי קטגוריות נדרשות *

  • תיוק ממוחשב של כל החומרים הנדרשים לעסק על כל תחומיו

    * השירות ניתן באופן פרויקטאלי ולא על בסיס קבוע.

שיטות עבודה

  • מציאת ההליכים היעילים והמתאימים עבור העסק 

  • בניית סדר העבודה 

  • הטמעת תהליכי העבודה וסטנדרטיזציה 

  • יישום אינטגרציה של תהליכים לממשקים ממוחשבים וקבצי מעקב

  • יצירת טמפלטים (תבניות) למסמכים: עיצוב מסמכים לצורך יעול ועבודה לפי שיטות העבודה המוטמעות.

Officing- הילה רעות - hilareut@officing.co.il - 054-4993612