שאלות נפוצות

 

1- מה זה ניהול משרד מרחוק?

בניהול משרד מרחוק, השרותים והתמיכה ניתנים ע"י עזרה וירטואלית באמצעות האינטרנט, המייל והטלפון ללא צורך להמצאות במקום מסויים.

 

2- מדוע כדאי לי לעבוד עם ניהול משרד מרחוק?

שרותים וירטואלים הם דרך חדשנית ונפוצה למדי כיום. היתרונות הבולטים

  • חסכון בזמן

  • חסכון בעלויות 

  • שרותי מומחים

  • זמינות גבוהה

  • תגובה מהירה

  • יעילות גבוה

  • הספק גבוה

 

3- האם ניהול משרד מרחוק עוזר לי לחסוך כסף?

בודאי. ניהול משרד מרחוק עוזר להפחית עלויות מכיוון שבדרך זו אתם משלמים רק על השירותם או הזמן הזמן הספציפי שנדרש להשלמת המשימות וכך אתם חוסכים עלויות מעביד, אחזקת משרד ועוד.

 

4- איזה עסקים או חברות משתמשים בשרותים וירטואלים?

  • אנשי עסקים

  • עסקים קטנים ובינוניים

  • סטרטאפים

  • אדריכלים ומעצבי פנים

  • רואי חשבון

  • חברות יצוא

  • סוכני נסיעות

  • כותבים

  • כוח אדם

  • עורכי דין

  • אנשים פרטיים

  • מנהלים

  • נציגי מכירות

  • יצרנים

  • רופאים

  • מחלקות שירות לקוחות ועוד.

 

5- איזה שרותי ניהול משרד אתם מציעים?

  • אדמיניסטרציה

  • תפעול יבוא ויצוא

  • תמיכה פיננסית

  • תפעול שיווק

  • שיטות עבודה

  • שרותים בהתאמה אישית

 

6- לאיזה אזורים בארץ אתם מספקים את השרותים?

מכיוון שהשרותים שלנו ניתנים און ליין, אתם יכולים לצרוך אותם ואנחנו יכולים לספק אותם מכל מקום בארץ וגם בעולם

 

7- האם אתם יכולים לספק שרותים וירטואלים באופן מיידי ודחוף?

כן. יש לנו זמינות גבוה ויכולת הגבה מהירה. 

 

8- באיזה תוכנות או אפליקציות את משתמשים?

אנחנו משתמשים במגוון רחב של תוכנות, שרותים אינטרנטיים ואפליקציות ומתאימים את עצמנו לעסקים.

הנפוצים ביותר:

  • מייל -outlook / Gmail

  • כלל יישומי office 365

  • Google Drive

  • Dropbox

  • Wetransfer 

  • WhatsApp

  • Skype

  • PayPal

  • חשבונית אונליניות

  • חשבונות בנק

  • מערכת שער עולמי

  • מילוי טפסים באתרים ממשלתיים

  • ועוד.

 

9- איך מתחילים?

מתקשרים אלינו 054-4993612 או כותבים לנו hilareut@officing.co.il

בוחרים חבילה או שאנחנו מתאימים לכם פתרון ומתחילים לעבוד.

 

10- איך מתקשרים איתכם במהלך העבודה המשותפת?

שעות פתיחת המשרד הן 9:00-17:00 בימיי א'-ה'.

בזמנים אלו תוכלו ליצור איתנו קשר בכל דרך שתבחרו.

אחרי השעות ניתן ליצור קשר במייל או במקרים דחופים בלבד, בטלפון.

 

11- כמה זה עולה?

יש לנו מגוון חבילות המספקות מענה כולל או ספציפי לצרכים שלכם.

החבילות הפופולריות שלנו נעות בין 1500-5500 ש"ח לחודש לא כולל מע"מ.

כאן תוכלו להתרשם בעצמכם: https://www.officing.co.il/prices

 

12- איך מתבצע התשלום?

התשלום מתבצע בהעברה בנקאית כנגד חשבונית המופקת בסוף החודש. את התשלום יש להעביר עד ה-6 לחודש העוקב ולא ממאוחר מזה.

 

13- האם המידע שלי נשמר במקום מבטחים?

אנחנו נותנים חשיבות גבוה לשמירה על פרטיות המידע והסיסמאות שלכם ומתחייבים לשמירה על סודיות.

 

אם נשארו לכם עוד שאלות אתם מוזמנים לפנות אלינו ישירות בטלפון 054-4993612 או במייל hilareut@officing.co.il

Officing- הילה רעות - hilareut@officing.co.il - 054-4993612